12 Ekim 2016 Çarşamba

STEVE JOBS


Güzel bir Ekim öğle sonrasından herkese merhaba. Hava pek mi güzel sanki yoksa benim keyfim mi yerinde bilemiciim :)) Gençler, dün Steve Jobs'u izledim(evet yeni izledim ne var! :)) Yahu vizyon tarihinde izlemek mümkün olmuyor hepsini, ayı çıkabiliyor, taş düşebiliyor neyse filme dönelim:
  Ben hayatım boyunca, senaryosu bu kadar mükemmel çok az film izlemişimdir, nasıl güzel replikler, nasıl akıcı diyaloglar... Steve Jobs, hatırlarsınız Ashton Kutcher'ın Jobs filmini hem cast olarak hem senaryo olarak, daha doğrusu her şeyiyle uzak ara gerisinde bıraktı.
  Michael Fassbender, o nasıl güzel oyunculuk ki; biliyorsunuz 2015 Oscar En İyi Erkek Oyuncu adaylarından bir tanesiydi, heykelciği Leonardo Di Caprio'ya kaptırdı ama o da artık alsındı canım, bütün dünya perişan olduk adam senelerdir Oscar alamıyor diye.
   Seth Rogen, normalde bu adamın oyunculuğuna bayılmam ama o nasıl uygun bir cast olmuş Steve Wozniak için, tam bir Woz olmuş kendisi helal olsun!
   John Sculley'yi  (bir dönem Apple CEO'su) canlandıran Jeff Daniels, adam göstere göstere oynamış, böyle oynanır demiş, ders vermiş resmen!
   Kate'im Winslet'ımdan bahsetmeye ne hacet, o zaten her daim mükemmel değil mi? :)) Hollywood'da bir Meryl Streep'e bir de Kate Winslet'a 20 tane Oscar verseler, yahu azıcık da başkaları sebeplensin demem, o derece hayranımdır.
  Filmin diğer şahane yanlarına gelecek olursak; zaman geçişlerine bayıldım! O geçişler sırasında oyuncuların saç vs değişim ayrıntılarına bayıldım. Michael Fassbender'ın gerçek Jobs'dan daha yakışıklı olması dışında beni filmle ilgili rahatsız eden tek bir nokta yok! Adam baştan ayağı Jobs olmuş yahu! Ekibin emeği büyük eyvallah ama şimdi   "Michael Fassbender faktörü" desem ve ... koysam şuraya sen beni anlarsın herhalde canım kardeşim :)) 
  İnsanı gram sıkmayan, ne zaman bittiğini anlamadığınız şahane ötesi bir eser. İzleyeceğiniz varsa, göreceğiniz de var hadi bakalım :))

Kişisel Gelişemeyen Kız
12 Ekim 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder