24 Ekim 2016 Pazartesi

LEGEND/EFSANE FİLMİ

Güzel bir Pazartesi günü, güzel bir film önerisi yapayım mı?
Bakın hanımlar beyler, son dönem oldukça Tom Hardy filmi izledim fakat bu bambaşka bir performans! Tom Hardy, The Revenant'taki performansıyla "Yardımcı Erkek Oyuncu" dalında Oscar adaylığı olmasına rağmen iddia ediyorum, burdaki performansı, o performansın çok üzerinde. Adama hayran kaldım resmen!
  Legend, 1960'lı yıllarda Londra'da bir organize suç örgütünü yöneten Kray ikizlerinin(Ronnie Kray-Reggie Kray) hayatını anlatıyor. Aynı filmde iki ayrı karakteri oynamak zaten yeterince zorken, Hardy bunu o kadar mükemmel şekilde yapıyor ki... Adam öyle bir oynamış ki; iki kardeşin birbiriyle alakası yok! Birinden nefret ederken, birine aşık oluyorsun adamların! 2 kardeşi, film itibariyle farklı kılan sadece kılık kıyafetleri, saç stilleri vs olmamış, Tom Hardy, Reggie Kray'ken tam bir Reggie, Ronnie Kray'ken tam bir Ronnie olmuş! İnanılmaz, inanılmaz,inanılmaz...
  Filmi izlemeden önce, konusuna baktım, İngiliz suç şebekesi falan diyor, hani alışmışız Meksika kartellerine, Amerikalı gangsterlere, bir garibime gitti o yüzden, İngilizlerden hiç böyle bir atraksiyon beklemiyordum, o beyefendi, o lord hallerinden :))
  60'lar filmleri sevenler, biyografik film meraklıları, Legend'a bir şans verebilir, benden tavsiye etmesi :))

Kişisel Gelişemeyen Kız
24 Ekim 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder