23 Mayıs 2016 Pazartesi

BİR DELİNİN HATIRA DEFTERİ

Hola! Bir tiyatro oyunu tavsiyesiyle burdayım. Bu ara çok fazla oyuna gittim, o yüzden birkaç oyun tavsiye yayını yapacağım. İlk olarak "Bir Delinin Hatıra Defteri"...
   Amaaann bee o oyunu görmeyen kaldı mııı diye içinden söylenenler varsa, evet ben görmemiştim cınısı :)) O yüzden kapat çeneni! :)) Abla ciddi bir Genco Erkal hayranı olunca, ee 23 Nisan da doğum günü, ona en güzel hediye bu olur herhalde diyerekten aldım biletleri. Ya işte hediye konusunda o kadar yetenekliyim ki; kimse benim hediyemi geçemedi muhahhaahhahah :))
    Her neyse "Bir Delinin Hatıra Defteri" biliyorsunuz Türkiye'deki ilk tek kişilik oyun. Nikolay Gogol'un oyunu. İlk kez 1965 yılında sergilendi Genco Erkal tarafından. Oyunun 50. yılına özel bu yıl tekrar yorumlanarak sahneleniyor. Trump Towers Gösteri Merkezi'nde izledik biz. Allahım o nasıl bir enerjidir, o nasıl bir yetenektir yahu. Aslında Genco Erkal için "yetenek" kelimesini kullanmak istemiyorum, sanki yaşça genç olanlar için kullanılacak bir kelimeymiş gibi "yetenekli". Demem o ki; Genco Bey'i zaten severdim, oyundan çıktıktan sonra "deha" dedim, kesinlikle "deha". Yeteneğin çok ötesinde bir şeydi çünkü benim sahnede gördüğüm. Daha önce de izledim aslında farklı oyunlarda, bu kadar abandone olduğumu hatırlamıyorum. Oyun boyunca bir güldüm, bir ağladım, psikolojim bozuldu resmen, ruh halinden ruh haline sürüklendim. Rabbim uzun ömür versin ona, ve bize de onu bol bol izlemeyi nasip etsin.
   Oyun, Mayıs sonuna kadar çeşitli sahnelerde sergilenecek. Sezon bitmeden kaçırmayın izleyin. Gerçi tüm oyunlar için son gösteriler bunlar artık. Yaz dönemi başlıyor. Oyun tavsiyeleri için biraz gecikmiş olabilirim, olsun, seneye daha sıkı tutarız işi. 

Kişisel Gelişemeyen Kız
23 Mayıs 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder